Vilkår og betingelser for brug af casinochanz.dk

Sidst opdateret: 28.05.2025

1. Introduktion

1.1 Disse vilkår og betingelser (“Vilkår”) fastsætter reglerne for brug af hjemmesiden casinochanz.dk (herefter "Hjemmesiden").

1.2 Ved at oprette en konto eller benytte tjenesteydelserne på Hjemmesiden bekræfter du, at du har læst, forstået og accepteret disse Vilkår, samt vores Privatlivspolitik og Politik for ansvarligt spil.

1.3 Hvis du ikke accepterer Vilkårene, skal du undlade at oprette konto eller anvende siderne og de tjenester, der tilbydes.

2. Definitioner

  • Spiller/Bruger/Dig: Enhver person, der registrerer sig eller benytter Hjemmesiden.
  • Konto: En personlig profil oprettet og vedligeholdt af Spiller.
  • Spil: Alle casinospil, live dealer-spil og andre spilprodukter tilgængelige på Hjemmesiden.
  • Operatør: Den virksomhed, der driver casinochanz.dk og tilbyder spilprodukterne.
  • Bonus: Enhver form for kampagnetilbud, herunder gratis spins og bonuspenge.

3. Adgangsbetingelser

3.1 Du skal være minimum 18 år eller have den lovbestemte spillealder i Danmark, hvis denne er højere.

3.2 Det er dit ansvar at sikre, at deltagelse i online gambling er lovligt i din bopælsstat.

3.3 Ansatte hos Operatøren samt deres nærmeste familie er udelukket fra at oprette konto eller spille på Hjemmesiden.

4. Kontooprettelse

  • 4.1 Der må kun oprettes én konto pr. person, husstand, IP-adresse eller enhed.
  • 4.2 Du skal afgive korrekte og opdaterede oplysninger, herunder navn, adresse, fødselsdato, e-mail og betalingsdata.
  • 4.3 Kontoens loginoplysninger skal behandles fortroligt, og du må ikke dele adgangskoder eller lade andre bruge din konto.
  • 4.4 Operatøren kan til enhver tid anmode om identitetsbekræftelse via dokumentation som pas, elregning eller lagerbevis for betalingskort.
  • 4.5 Såfremt falske oplysninger findes, kan kontoen blive lukket eller suspenderet, og potentielle gevinster kan annulleres.

5. Kontostyring

  • 5.1 Du er ansvarlig for alle aktiviteter på din konto.
  • 5.2 Oplysninger på kontoen skal holdes opdaterede.
  • 5.3 Du kan anmode om sletning eller lukning af konto ved henvendelse til kundeservice.
  • 5.4 Operatøren forbeholder sig retten til midlertidigt at suspendere eller permanent lukke konti ved mistanke om svindel, misbrug eller brud på Vilkårene.
  • 5.5 Glemt adgangskode kan nulstilles via hjemmesiden eller med hjælp fra support.

6. Indbetalinger

6.1 Alle indbetalinger skal ske via betalingsmetoder, der står i dit navn.

6.2 Minimums- og maksimumsgrænser for indbetalinger gælder som anført i “Banking”-sektionen.

6.3 Operatøren opkræver ingen gebyrer for indbetalinger, men eksterne betalingsudbydere kan pålægge gebyrer.

6.4 Operatøren fungerer ikke som en finansiel institution og tilbyder ikke kredit.

6.5 Mistænkelig betalingsaktivitet kan føre til midlertidig blokering af kontoen og efterfølgende gennemgang.

7. Udbetalinger

  • 7.1 Udbetalinger sker primært til den betalingsmetode, der er brugt til indbetaling, når det er muligt.
  • 7.2 Der gælder minimums- og maksimumsgrænser for udbetalinger.
  • 7.3 Identitets- og sikkerhedsgodkendelse kan være nødvendig for at behandle udbetalinger.
  • 7.4 Operatøren bestræber sig på hurtig behandling men hæfter ikke for forsinkelser forårsaget af tredjepartsudbydere.
  • 7.5 For fuld lukning af konto og udbetaling af saldo, kontakt venligst kundeservice.

8. Inaktive Konto og Gebyrer

8.1 Kontoer uden loginaktivitet i 6 på hinanden følgende måneder betragtes som inaktive.

8.2 For inaktive konti kan der opkræves et månedligt administrationsgebyr, som trækkes fra saldoen efter forudgående varsel.

8.3 Kontoer med nul saldo kan blive lukket uden yderligere varsel.

8.4 Reaktivering af inaktive konti kan ske ved kontakt til kundeservice.

9. Ansvarligt Spil

9.1 CasinoChanz støtter ansvarligt spil via værktøjer som indbetalingsgrænser, tabsgrænser, sessionsgrænser og selvudelukkelse.

9.2 Hvis du har mistanke om spilafhængighed, opfordres du til at bruge vores værktøjer eller kontakte support for hjælp.

9.3 Læs mere på vores Politik for ansvarligt spil, eller besøg Spillemyndigheden for vejledning.

10. Forbudte Handlinger

  • 10.1 Du må ikke deltage i svindel, snyd, brug af bots, skabelse af flere konti, manipulation af spil eller omgåelse af geografiske restriktioner (f.eks. via VPN).
  • 10.2 Mistanke om overtrædelse kan føre til kontosuspension, lukning og konfiskering af gevinster.
  • 10.3 Det er forbudt at dele din konto eller lade andre spille på dine vegne.

11. Bonusser og Kampagner

11.1 Alle kampagner er underlagt særlige regler og omsætningskrav, som fremgår af kampagnesiderne.

11.2 Bonusmisbrug og overtrædelse af kampagnevilkår kan medføre bortfald af bonus og gevinster.

11.3 Bonusser har normalt en udløbsdato og kan være begrænset til bestemte spil.

12. Spillets Regler og Fair Play

12.1 Alle spil drives af certificerede softwareleverandører med brug af tilfældighedsgeneratorer (RNG) for at sikre retfærdighed.

12.2 Automatiske spilfejl eller tekniske problemer kan føre til annullering af væddemål og gevinster.

13. Ansvar og Ansvarsbegrænsning

13.1 Operatøren påtager sig ikke ansvar for tab eller skader som følge af tekniske fejl, afbrydelser, eller forsinkelser.

13.2 Spil sker på eget ansvar, og Operatørens maksimale ansvar er begrænset til det seneste indskud, du har foretaget.

13.3 Vi er ikke ansvarlige for tredjeparters hjemmesider eller deres indhold.

14. Persondata og Privatliv

14.1 Persondata behandles i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.

14.2 Vi anvender passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger for at beskytte dine oplysninger.

15. Immaterielle Rettigheder

15.1 Alt indhold, herunder logoer, grafik, tekst og software er ophavsretligt beskyttet og tilhører Operatøren eller licensgivere.

15.2 Uautoriseret brug eller kopiering er forbudt uden skriftlig tilladelse.

16. Klager og Tvistløsning

16.1 Kontakt vores kundeservice ved eventuelle klager.

16.2 Vi bestræber os på at løse tvister hurtigt og retfærdigt.

16.3 Kan sagen ikke løses, kan klagen indbringes for et uafhængigt klagenævn eller relevant myndighed, eksempelvis Spillemyndigheden.

16.4 Alle klager skal indsendes skriftligt.

17. Ændringer i Vilkår

17.1 Vi forbeholder os retten til at ændre disse Vilkår til enhver tid.

17.2 Væsentlige ændringer vil blive notificeret, og fortsat brug af Hjemmesiden anses som accept.

17.3 Det er dit ansvar regelmæssigt at tjekke for opdaterede Vilkår.

18. Kontaktinformation

For spørgsmål eller support vedrørende Vilkårene, kontakt os på:

Ved registrering og brug af casinochanz.dk bekræfter du, at du har læst, forstået og accepterer disse vilkår og betingelser.